Monday, January 12, 2009

My Target!!

Disebabkan aku dah berada di sem akhir...so, sdh pasti ar aku kena ada target hala tuju aku lpas diploma nie.....

# Nak sambung ijazah...UPSI is my 1st choice coz I wanna be a teacher..
Apply UiTM gak, course system.
*My dad says..y most of u apply 2 be a teacher..?? huhu..
(coz rmai anak2 buah dia yg apply ckgu skrg...anak dia pn ikot skali...)

#Actually, I'm not really confident with my result..(bley ke smbung dgree??)
So, kalo xdapat aku akan keje...kna keje gak!!
*Most of my fren says...I can further my study...in dgree lar...
(hurmmm..jgn risau, kalo ada rezki...ada lar...)

# Kalo xdpt mane2 keje, aku nak wat bisnes sendiri...cewahh!
*Bisnes ape?? Ader la...aku ada rancangkan something...tp xtau larr...

Well...itu jer target yg dapat aku fikirkan skrg...
Yg penting skrg ialah
last sem nie...mudah-mudahan ini
adalah last sem aku....

0 comments: