Thursday, June 11, 2009

Ke-buhsan-an..

Cm best jer tagged yg ak bace kt blog asrah ni...so, ak amik ar...huhu

Jawab tanpa fikir banyak hal 

1) Bekas kekasih saya
-
pnh wujud ker?? hurmmm
2) Saya sedang mendengar
-
chinese man tgh berbincang kt sblh..(septh haram pn aku xphm) 
3) Mungkin saya patut
-
diet!! even keje hari2, bdn ttp naik..huhu
4) Saya suka
-
mkn..tido..online
5) Sahabat-sahabat saya
-
miss them...sok ade reunion dak sek tknik...wa...nk jmpe diowg..kangen nyer...
6) Saya tak faham
-
nape hp, kamra n PC aku wat hal dlm mse yg sme???? dh la tgh xde duit!
7) Saya kehilangan
-
akal! wa...apsal asyik blurr jer nih.....
8) Ramai yang berkata 
-
ak xnmpk gmok...hahaha...hkikatnyer, brat ak brtmbh sekilo...hermm... 
9) Cinta itu adalah
-
sgt suci...perlukan pengorbanan..tp rmai yg ske cacatkannye...
10) Disuatu tempat, seseorang sedang...
-
menjual dapur elektrik...(dak vigico kat sebelah booth ak..)
11) Saya akan cuba
-
dptkan pekerjaan di B _ _ _ _
(insyaAllah)
12) Ayat selamanya membawa maksud...
-
hingga akhir hayat..menebusi pintu syurga...(cewah..)
13) Telefon bimbit saya
-
dh smpai tahap kene baling kt longkang atau cmpk kt dinding..asyk wat hal jer!!
14) Bila saya terjaga
-
bersyukur..sbb masih hidup..
15) Saya paling meluat 
-
org yg xreti hormat owg lain
16) Haiwan paling comel yang pernah saya temui
-
my hamster....hermm..sume da arwah... sdey taw....
17) Malam ini saya akan
-
dok rmh tgk tv...rehat..penat oo..keje...
18) Ketika anda melihat cermin pada hari ini
-
bile la mate ku yg rabun ni nk elok...brsgguh2 pkai permata hijrah utk smbuhkan mata...
19) Saya betul-betul inginkan
-
coklat n cheesecake...hwa3...mkn jer keje!
20) Siapa yang anda ingin tag
-
sesiapa yang baca blog ini (tiru ayat asrah)

0 comments: