Friday, September 18, 2009

shopping!!!!!

Raya....!!! Raya....!!! Raya...!!!
oooooohhhhh....i love RAYA......
yeker?? hurmmmm...
Well...utk Raya thun nie...aku da decide nk shopping raya kt KL..
Asyik srmban jew...da bosan pulak...
lgpun...mom n dad da bg green light....huhu
Finally.....akoo....akak aku...n adik2 aku....
konvoi rmai2 g shopping sakan kt KL....
Kt sane...jumpe ar kazen ktowg..
X laen x bkn..si Acis...

1st destination aku...
Times Square!

Meriahnyer TS....
Kt sni...aku mrayap dgn Azri...
sje nk jmpe die...da 4 thn xjumpe..
Tp kt sni...aku x shopping pown...
just jln2...main bowling...
n mewarisi ilmu jurus photography kt die...(kebetuln ak n die same2 bwk kamra)

Pastu...
pisah dgn Azri...n jumpa akak n adik2 aku...
bermulalah perjalanan utk mghabiskan duit...
shopping!!

Are u ready gurlz????

Nk shopping pown wat muke tnsion gak ker!

Motif?? over excited kowt...

ok x baju nie??
*dafi da wat muke tension...

byk lagi pilihan nie...

akak..n...adik...
*bkn kapel ker>???

bajet macho...!
selendang plbagai pilihan.....
wwaaa...... ade lagi....
hurmmm...cm ok jer....
tnsion mnunggu ke bang....??
*maklumlah...kalo pmpuan da shopping....



kachakkk!!
ketat la pulak.....adeh...tercekik akoo...
da pening nk memilih....

0 comments: