Thursday, March 8, 2012

I'm back!!

Bismillahirrahmanirrahimmm........
Assalamualaikum semua.....

Ok la....after almost 2 YEARS (wowww!) im not updating my blog....suddenly...kinda miss back to be blogger again...hekhekhek...~
Well...skrg aku sedang praktikal di TV ALHIJRAH...Alhamdulillah... Allah permudahkan jalan aku n tunaikan permintaan aku...sebab aku mmg nak praktikal di TV Alhijrah and i'm proud to be part of Alhijrah committee....ramai tanya...kenapa Alhijrah? nape xmntk Astro ke..media prima ker yg lebih popular....tapi...aku ada sebab tersendiri...(sebab Alhijrah ada Ustaz Don...hahahaa)
Setiap perkara kita buat kalau niat kerana Allah, Inshaallah semuanya akan dipermudahkan....Amin :)


Sekarang dah lebih seminggu disini bermula dari 1 Mac...Semuanya ok...Alhamdulillah....
Teringat mase first day dtg KL... Aku n Bella dpt tau yg ktorang praktikal kt Alhijrah a week before start praktikal...so, the whole week after...kelam kabut laaa cari rumah sewa....malangnyaaa...xdapat...
Then, Bella suggest sewa je kat satu rumah kat Chow Kit Jalan Ipoh.... Bukan rumah sbnarnya...rupanya bilik di atas kedai...

Disebabkan kitorang takut nak duduk kat situ....(kecik dan menyeramkan) kitorang pun menumpang la kat rumah kawan Bella yg cantik lagi baik hati kat Segambut... Alhamdulillah..dekat ngn KTM, so senang nak pegi keje...

Ok laa...i'll pen off here....will be back soon :):)

1 comments:

Bayang said...
This comment has been removed by the author.