Thursday, October 23, 2008

MUET!!

Fuhh...lega teramat...berakhirnya MUET (speaking) hari nie...(actually, xder r lega sgt pown...) Ada lagi 3 paper menanti utk MUET(speaking,writing n listening) nxt month... Hurmmm...biarlah...yg tue ketepikan dulu..
MUET start pkul 8 pagi...tp kna brkumpul pkul 7.30 pg tadi...As usual, I'm late! (xla lmbt sgt..10mnt jer..xstart lagi pown..huhu) Yer la...bley plak ak tertinggal IC kt bilik! I thought just bring mtrk card n slip exam only...so, satu keje kna patah blik...capek bangat seyh...
Ak adalah kump ke-2 utk exam..same plak dgn member aku, Ina..(ktorg xbley dpisahkan eyh??hehe)mula2 tue xla gabra..(gabra skit jer..) tp, biler dh jejak kaki dlm kelas (ditmbh pula biler mlihat examiner..) trus KETAKUTAN! Tp, Alhamdulillah.. aku dpt berckp wlaupun ntah ape2 yg aku bebel...(lantak ler..janji aku ckp!)
Dah setahun xblajar MUET..last blaja pown mase sem 3..comfirm2 aku luper...(byk sgt mkn semut...) Exam MUET plak format baru...aduhhh..!! Xtau la apa akan jadi kt aku utk paper MUET yg akan dtg...Wish me luck k! Mudah-mudahan aku dpt wat yg terbaik...AMIN...
Aku xtau ape motifnyer aku letak pic nie...tp aku nak letak gak! Saje nk wat tayangan umum...keh2
Berangan jer lebih...!!huhu
Kenapa ek, aku suke sgt citer nih?? huhu...sbb diorang ni saling mempercayai...so, diorang xkan gaduh sbb curiga...hurmmm

0 comments: