Sunday, October 5, 2008

SeLaMaT HaRi RaYa!!



SeLaMaT hArI RayA....Amacam rayer korg sumer?? Best?? Huhuuu... Well, allow me to story abt my aidilfitri celeration.. Raye thn ni biasa jew... xmeriah sgt.. agak suram...hurmm.. Aku bertolak ke kg jempol (mak) pkul 0700 pagi syawal... Ptg nyer plak..aku ikut abah balik kg pahang..So, aku blik 2 kmpung dlm 1 syawal...Tp rayer thn ni agak sedih sbb xde bermaaf-maafan antara kami...Mmg jd tradisi kt kg pahang pg syawal akan brkumpul n bermaaf-maafan tp aku terlepas plak..


Lps smbhyang raye, ktorg g ziarah pusara arwah uwan.. Ini kali pertama beraya tnpa uwan.. so,ketiadaan dia amat kami rasai...



Da mcm kembar plak...ehehe



Hurmmm...ak paling suker pic nie.. comey plak tgk spupu2 aku yg kenit2 nie...



Kumpulan nasyid mne plak nie...keh3



Ala...comeynyer Farah..

Faiqah Saadah..hurmmm...sdap name tue... Saadah 2 smpena nama arwah uwan aku (Saodah).. dekat2 la tue..Dh 2 bln da baby gurl nie...

Pagi Syawal di Kg.Pahang..aku xde pown mase nie...smpai lmbat...

Pergh...blum ape2 lagi die da rmbat...nyum..nyum.. BBQ tymeeee....!!

Ni die wajah2 yg xsbar mnunggu mase utk mlahap..

Waaa...nmpk mnyelerakan..

Serangggg.........

Ape kate survey??? Besttt....!!

Amaran government...jgn main mercun!!!! Bahaya!!! Cewah...Aku pun join...

Macam pro jew...

Hmmm...actually, ni mercun das jew...


Raya ke-2..pergi ziarah kubur arwah atuk.. Khusyuk2....


Iman Qistina...Ank kpd spupu aku... I dh jd auntie tau...wawawa...mak ngah..hehe.. 1st tyme dpt glaran 2...excited lar ckit...

Well...2 jer la sdikit sbanyak ttg Rayer ak...beser jew... xsmeriah maner..xsehebat maner.. Tp, ak bersyukur sgt sbb dpt gak jumpe sume ahli kluarga ak..xmcm thn lepas.. Rmai family aku yg xdpt jumpe..huhu





Pic ni diambil mase Rayer thn 1991..aKu BaRu 3tHn... Syiokk kalo tgk pic2 lamer nie.. Kalo pandai, guess where I am???ehehe

0 comments: