Thursday, March 12, 2009

Congratulations

Pagi td aku terima msg yg sama dari abah n akak aku...
baru ak teringat, result SPM kuar hari nie...
So, result 2 org cousin aku nie mmg sgt gempak...
Diorg ni mmg berentap habis..
Dulu mse PMR, dua2 dpt 8A...

ANUAR...
he's really a brilliant boy...
Dari kecik mmg nmpk dia ni bdk pandai...
So, sgt la layak blajar di MRSM yg terbaik...
SPM dpt 10A1...mmg hebat....
Aku trus htr sms kt dia dgn ucapan tahniah...
Then dia jwb, thanks..rse cm nk nangis...
Nangis sbb hepi la kan...
Kalo aku..dah melompat sana sini da...(berangan jer lbih)
Sblm kuar result g, dia da dpt twrn blajar di UTM Skudai...
Tp dia tolak....
May be die prefer utk jadi doktor kowt....
DIANA...
Mse di sek ren...dia cm bdk biasa jer....
tp, dia mula memeranjatkn ktorg bile dpt PMR 8A..
Mse tu aku fikir...perghhh...dahsyatnyer die...
Di sek, dia antara student harapan...
Mak dia pn ade ckp..mmg nmpk usaha Diana dlm study..
So, hasilnyer..SPM 7A1 2A2 1B
Kirenyer 9A la kan...
No Diana xde, so ak htr msg kt abg die (Acis) jer la...
Si Acis ni plak ckp 8A..Ntah mne2 ntah...
Acis la da only cousin yg sebaya dgn aku....
Mse sek dlu, kna berentap la dgn dia...haha
Dh la amik kos same dlu...electrical engineering....
Tup2 mse SPM, result lbih krg same jerk.....kui3
Tiba2..aku teringat kenangan mase amik result SPM dlu...
Mcm nk pegi berperang plak rsenyer...
Debaran yg maha hebat....
W'pun result aku xsecemerlang diorg nih..tp ok la...
Teringat Cikgu Sh Rosaida (mengajar LK) yg terperanjat
n happy bile tau aku dpt A utk LK..
Dulu, aku antara student die yg lemah LK di klas...hurmmm
Rindu pada sekolah....
pada cikgu...
pada kawan2.....
Utk Diana n Anuar...
Semoga korg berjaya dlm hidup ni n truskan usaha korg dlm
ape2 bidang yg korg akan ambil nti...
ALL THE BEST!

0 comments: