Monday, March 23, 2009

Siswa Bestari 09

Memang xdinafikan sem nie keje aku asyik berjalan jer...
Ade jer pgram yg aku turut serta...hurmmm
Kali ni, aku merayap ke PD pula kerana mengikuti kursus SISWA BESTARI...
Kursus ini yg sepatutnyer diadakn pd 6-8mac telah ditunda pd 20-22mac 09.

Program : Kursus Penubuhan Syarikat dan Rancangan Perniagaan
Anjuran : Johor Corporation
Tarikh : 20Mac 09 - 22Mac 09
Peserta : UiTM Segamat dan UiTM Shah Alam
Tempat : Hotel Selesa Beach Resort, Port Dickson
Ini adalah kali ke-2 aku join kursus SISWA BESTARI..
Thn lpas prnh diadakan di Hotel Selesa Pasir Gudang...
Setelah hadapi mcm2 dugaan. akhirnyer aku pegi jugak dgn mood yg sgt xbaik!

Nak tau sbb ape?? Majoriti bdk company aku tarik diri last minute!
Dah la ade presentation psl company...
bley plak diorg sume wat kputusan xnk pegi..!
Alasannyer...mcm2 la...sibuk..ade hal...kene balik...projek xsiap...
Yg btol2 ahli company aku yg pegi hanya aku dan Kay..

Last2, aku terpksa angkut 3 org member (yg bkn ahli siswa bestari) join kitorg..
Kami tiba di hotel pada jam 6 ptg.. Lps check in, trus naik ke bilik...
Spatotnyer, tiap bilik dihuni 3 org peserta...
tp, aku n ina saje yg dpt 2 org sebilik...
Special case la konon...
huhu...kdg2 ade baiknyer ktorg lmbat check in...










Bilik ktorg menghadap laut n swimming pool...Seronok sgt...coz, ak mmg suke tgk laut...
Program bermula pd pkul 9 mlm...
Sesi bersama mentor....
Pas tu..lbih kurang pkul 12.20mlm...
start xtvt laen plak....
Main SAHAM! Sronok sgt maen game ni smpai pkul 4 pagi bru hbs..


Berbangga dgn sijil ke-2 Siswa Bistari...hwa3..(perlu ker???)


Aku mmg sedia maklum yg mknan kt Hotel Selesa mmg best...hwa3...
So...ape lagi...bedal la ckop2...


Cabaran CATUR BISTARI...
Aku ttp xreti main catur bestari....hurmmmm

Xsgka jmpe kak ema kt sini...windu sgt dgn ex ydp inspirasi ni dlu...huhu
Kak ema brsama groupnyer...n company barunyer...
DOUBLE J..(Jambu n jagung)


LAUT!! huhu...pluang brjalan di pesisir laut xkn dilepaskn...

EZY....

Melihat keindahan ciptaan Tuhan....

Jalan....jalan.....


My group...try our best 4 presentation..

Saat yg mndebarkan...PRESENTATION!! 1st time present dpn J-Corp

Pulang dgn keseronokannnnn.....
Kenangan n pengetahuan yg diperolehi disini pasti akan dikenang smpai bile2....
Thanks J-Corp!

0 comments: