Monday, February 23, 2009

Inspiration club members....

Hari ini, buat pertama kalinyer aku terlibat dgn sesi fotografi kelab...
almaklumlah... b4 ni ak hanya exco biasa jer...
hanya 8 sahaja antara kami yg hadir..
ekin n khai ade hal pulek...
hurmm...xkisahla....

mule2 amik gmbar formal.....
lepas tu.....


Lihat la wajah kami dgn gaya tersendiri...hwa3

Budget comei jer....(mmg comei pn...haha)

With penasihat tersyg....(mahal taw gmbr ni...huhu)



Harap maaf sbb trpksa block jln ini sebentar...hehe...
#Aku telah ditugaskan utk buat blog utk kelab...jd, semuanya still dlm proses...
'Pada sume kwn2 n mantan2 klb inspirasi, kalau ade gmbr2 lama berkaitan kelab n aktiviti2 yg prnh dijalankn dulu (thn 2006 n sblm), pls email pada sy eh...coz, sy dlm proses utk mengumpul semuanyer berkaitan kelab yg akan diletakkan dlm blog nanti....TQ'
emel : ezy_chocvel_88@yahoo.com (tlg bgtau kalo ade emel ape2 coz sy jrg bkk emel.)

1 comments:

echot said...

waa...bestnyer amik gambar..gambar sakan eyh..jelesnyer..kte xpernah n xde pn gmbar kelb.dah xgi,manalah nak ader gambar.haha...