Monday, February 23, 2009

My 1st design..

Beberapa hari yg lps, mlm sblm AGM..
Aku dpt sms dri abg Han (YDP Klb Inspirasi)..
Dia mntk tlg aku design baju kelab..
Aku xprnh design baju sblm nie...
so,4 da 1st time i'm trying my best to design baju...huhu...
disebabkan minat yg membara2, aku terus design baju kelab mlm itu jugak..
sedar2 smpai pkul 5 pagi aku mghadap photoshop..haiya...
akhirnya..siap pn...
walaupn simple jer tp at least aku try utk design.
Igtkan nk tnjuk mse mlm AGM..
tp mse mlm tue aku bley luper plak nk bwk design nie..
ruper nyer maziah pn ada design baju kelab....
So, mlm tu amik design dia la...huhu....


Apa kte anda semua??? ok x???
Aku pn xtau ape akan jadi dgn design nie....
diterima atau ditolak...
coz aku blum tnjukkan pada semua lagi....
tp aku rse cm simple sgt...ntahla...
Tulisan merah tu(kejayaan bermula dari 1 inspirasi) better kalo tukar putih kn??

0 comments: