Thursday, February 12, 2009

Lambat jer ko ni!!

Kenapa aku slalu lambat?

Ezy...cepatla...
Ezy...lambat la ko nie...
Ezy...pnat la aku tunggu...
Tu la keluhan2 yg slalu aku dengar dari dulu...
Kesian sahabat2 aku...

Hurmmm...sorry la sahabat...
aku mmg mcm nie...
da habit sejak kecik...(troknyer...)

Pernah rasa nk brubah??

Uih....selaluu...(tp xpnah brubah pown...)
Btol kate org...
kite nie pndai nak nasihat org...srh brubah...
tp nak ubah diri sendiri punyerla payah...

So, mmg tiap org yg mengenali aku mmg akan phm dgn habit aku nie..
Ada yg bley terima...(tiap org ada kekurangan kn....)
Tp ada gak yg dh BOSAN dgn perangai aku..(sdey wo...)
Aku ni plak agak ego...
so, aku biarkan jer la....
Nk dtg, dtg la...
Nk pergi, blah la...huhu

To all my dear frenz...(rmai ke kwn aku??huhu..)
I'm trully sorry...from deep in my heart....
Coz slalu watkan korg mnunggu aku...
InshaAllah...aku akan try brubah...
(biler tu cik izyan??)

0 comments: